Παρασκευή 17 Απριλίου 2015

΄΄Ο Κήπος του Ανάγερτου΄΄ του Ευάγγελου Ρήγα


΄΄Eίπα και γω τις σκέψεις μου να τις φωλιάσω κάπου.
Πήρα λοιπόν τη μοναξιά, τη λησμονιά, τον έρωτα, το πάθος για τη λευτεριά
κι έφτιαξα κήπο από χαρτί να κουβαλώ και να υμνώ τα πάθη μου και τη ζωή μου. “Ο Κήπος του Ανάγερτου”, έτσι την είπα την ψυχή μου.
Ετούτη τη χαρά θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας.
Γιατί δίχως το αγκάλιασμα της ψυχής σας, δίχως τη στήριξη με τα θερμά σας λόγια και δίχως της παρουσίας σας την αύρα ίσως και να μη γινόταν ποτέ. Υπό την έννοια αυτή, το βιβλίο αυτό σας ανήκει.΄΄


Χωρίς στασίδι

Με ανοιχτή πληγή στη µέση του δρόµου,

έτσι γράφτηκε…

Με ποίηση, µε στοχασµούς, µε µεθυσµένες σκέψεις

για της καρδιάς τον έρωτα,

ξεφλουδισµένα ιδανικά και πεινασµένα όνειρα

Χωρίς σειρά Όπως µιλούσε η ψυχή

Το φως και ο βυθός µου



Στο διάβα μου
οι στάσεις μου, σταθμοί μου
ο Βόλος το λιμάνι μου
η ρίζα μου και οι γονείς μου.
Ο κήπος του ανάγερτου
η πρώτη μου προσπάθεια
να γράψω την ψυχή μου.
Εύχομαι να είναι τούτο η αρχή
ένα ταξίδι
μια αγκαλιά ριχόσπερμα
μαζί σας.

(Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)

Το εξώφυλλο και το οπισθόφυλλο είναι έργα ζωγραφικής του συγγραφέα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου